Контакти Брендполу

Основні маркетингові хитрощі в рекламі ламінату і вінілової плитки

  • 30 мая 2023 10:46:05
  • Отзывов: 0
  • Просмотров: 342
  • 0

Завищена зносостійкість - 42, 43, 55 класу.

Якщо говорити про покриття для підлоги, то перше на що звертає увагу покупець і на

чому загострює увагу продавець - це якісне зносостійке покриття. Тут криється пара дуже

важливих нюансів, про які слід сказати пару слів.

Не зовсім відповідальні виробники ламінату та вінілових підлогових покриттів, вказуючи на своєму
товарі 42 клас і більше, трохи лукавлять – якість зносостійкості матеріалу та стійкість до стирання
залежить не від товщини шару (від 0.2мк до 0.55мк), а від компонентів, які до нього входять .
Спеціальні добавки (наприклад, оксид алюмінію у технології Scratch Guard від ТМ Quick - Step)

дозволяють при 32 класі показувати набагато кращий результат по зносостійкості в приміщеннях з
підвищеним навантаженням і навіть на комерційних об'єктах.


Замки. 

Другий дуже важливий момент – це якість замкового з'єднання. При консультації деякі

менеджери з продажу підлогових покриттів наголошують на зручній та швидкій інсталяції. Але хіба

це вагомий аргумент саме для покупця і хіба легкість складання стане запорукою довговічності

ламінату чи LVT ? Це черговий стереотип і маркетинговий прийом для галочки переваг тієї чи іншої

торгової марки.

Самою великою уловкою в замках ламінату є замки 5g (швидкий монтаж) - та інші схожі з пластиковою вставкою на торці. Принципом такого з'єднання є те, що монтаж покриттів суттєво спрощується через те, що можна вкладати по одній планці, а не рядами як ламінат із замками типо "Клік" (2g), які треба складати - рядами. Замки "швидкого монтажу 5g" - не забеспечують міцність з'єднання на торці через те, що вони сильно "люфтять" і при зміні температури можуть видавати скрипи. Чули що ламінат скрипить ? - то це саме оці замки.


Такі замки  5g та їм подібні були розроблені для європейського ринку де вартість монтажу часто дорівнює вартості самого покриття і люди воліли вкладати власноруч.

Ця перевага більша для укладача, а ніяк для покупця (більше за відмінностями,

перевагами і недоліками систем замкових з'єднань радимо ознайомитися з нашими статтями на

сайті або в нашому відеоблозі) .

Вологостійкість

Вологостійкість покриття - ще один з аспектів прихованої маркетингової переваги тієї чи іншої

торгової марки.

При виборі покриття для підлоги, перш за все слід звертати увагу не на розмір

краплі маркетингової наклейки на зразку, а на час стійкості покриття для підлоги до розлитої води

на поверхні (до 3годин - стандарт, від 3-12годин - стандарт +, від 12годин - преміум сегмент) .

Крапелькі на рекламних стендах кажуть не про вологостійкість, а про те що саме від невеликої кількості він не вздується. 


Эдиною оцінкою вологостійкості ламінату ви можете прийняти тільки те наскільки великі зазори між планок зібраного ламінату, куди може потрапити вода - все інше - реклама. 

Країна виробник. 

На закінчення, звернемо вашу увагу ще на один аспект – саме на країну виробника, а не на

країну реєстрації бренду. Деякі концерни налічують понад 5 фабрик у різних країнах (наприклад,

Swiss Krono – Німеччина, Польща, Швейцарія, Білорусь та ін.). Обов'язково уточніть у менеджера

країну-виробника або запропонуйте сертифікат походження або СЕС. Маючи великий досвід не

тільки у продажах підлогових покриттів, а й у укладанні в житлових та комерційних об'єктах,

хочемо повідомити, що країна-виробник від тієї чи іншої материнської компанії дуже впливає на

якість продукту ламінату або LVT .

В покриттях для підлоги головним в якості є не матеріал, а саме замки і якість з'єднання планок куди може потрапляти вода. Для того щоб виявити саме де робили замки - вам треба звертати увагу не на надпис на упаковці "made in germany", а ций надпис на самих планках (!!!). 

Найчастіше, ряд недобросовісних продавців, користуючись відомим ім'ям компанії-власника (

Egger , Kronooriginal і т.д.) просто замовчують, в якій саме країні він був виготовлений реально.